01 777 86 87
Meni

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Aktuálně v magazínu


Datum:26.10.2018

Kaj nas najbolj pogosto vprašate?

Izberite kategorijo, ki vas zanima, in preberite odgovore na najpogostejša vprašanja.

STATUS NAROČILA IN DOSTAVE
Nisem prejel/a potrditve naročila. Kako naj vem, da je vse v redu?
Po zaključku vsakega nakupa vam samodejno pošljemo potrditveno email sporočilo. Če še vedno niste prejeli e-pošte ali niste prepričani, če je bilo naročilo uspešno, se obrnite na naš center za pomoč strankam na [email protected] ali na telefonsko številko 01 777 86 87.
Želim plačati z bančnim nakazilom, vendar nisem prejel/a podatkov o plačilu. Kako lahko nadaljujem?
Dokumente za plačilo z bančnim nakazilom najdete v elektronskem sporočilu, ki potrjuje prejem vašega naročila. Številka računa za plačilo je SK0981300000002114180002, številko vašega naročila pa vnesite kot variabilni simbol. Če niste prepričani, katere podatke vnesite med plačilom, se obrnite na naš center za pomoč strankam na [email protected] ali na 01 777 86 87.
Plačilo s kreditno kartico ni uspelo. Kaj zdaj?
Na plačilo se lahko vrnete pozneje. Po zaključku naročila smo vam poslali potrditveno email sporočilo. Vključuje tudi povezavo, ki vas pripelje nazaj do plačilnega okna, kar vam omogoča, da dokončate plačilo. Če ste pri nas ustvarili uporabniški račun, lahko po prijavi izvedete tudi plačilo preko seznama vaših naročil.
Kako naj vem, kdaj bo paket prispel?
Takoj ko predamo paket z vašim naročilom prevozniku, vam bomo poslali informativni email s številko za sledenje pošiljke. Na spletni strani izbranega prevoznika lahko spremljate, kje se nahaja vaša pošiljka in kdaj vam jo bo kurir dostavil.
Kaj naj storim, če je paket poškodovan?
Če pošiljka ob dostavi kaže znake poškodb že na zunaj, je ne sprejmite. Če je le mogoče, jo odprite v prisotnosti kurirja in preverite njeno vsebino. Če je kaj narobe, paket takoj zavrnite. Če pošiljko sprejmete in škodo odkrijete pozneje, prevoznik morda ne bo več sprejel vaše reklamacije.
KODE ZA POPUST IN DARILNI BONI
Kaj je koda za popust in čemu služi?
Zahvaljujoč kodi za popust, ki je sestavljena iz več črk in številk, lahko pri nakupu v naši spletni trgovini prihranite. Če želite uveljaviti popust, v ustrezno polje v nakupovalni košarici vnesite kodo. Ko uporabite kodo, se bo cena blaga v košarici znižala za določen odstotek ali za fiksni znesek.
Kje lahko dobim kodo za popust?
Kode za popuste objavljamo v okviru promocij na naši spletni strani in preko socialnih omrežjih ali pa jih pošljemo strankam v okviru rednega email marketinga. Zato se splača naročiti na naše spletne novice. Kodo za popust lahko dobite tudi v zahvalo za nakup v naših partnerskih spletnih trgovinah, na nakupovalnih prireditvah, ki jih organizirajo razne lifestyle revije ali preko vplivnih influencerjev, s katerimi sodelujemo.
Kaj je darilni bon in čemu služi?
Darilni bon deluje kot nekakšen kredit za nakupe v naši spletni trgovini. Lahko je v tiskani ali elektronski obliki. Znesek, naveden na njem, pa se odšteje od vrednosti vašega nakupa. Darilni bon vključuje edinstveno kodo, ki jo lahko uporabite v košarici ob nakupu. Vrednost bona je nerazporedljiva, zato je treba celoten znesek uporabiti pri enem nakupu. V praksi to pomeni, da če izberete izdelke po ceni, ki je nižja od vrednosti bona, bo preostala vsota zasežena. In to bi bila škoda, zato je vedno bolje, če izberete malo višji znesek kot je vrednost kupona.

V enem naročilu lahko uporabite največ 5 darilnih kuponov.
Ali lahko s kodo za popust kupim darilni bon?
Kode za popust pri nakupu darilnega bona žal ni mogoče uporabiti.
Kje lahko unovčim kodo za popust in darilni bon?
Polje za uporabo kode ali darilnega bona boste našli pri 1. koraku v nakupovalni košarici. Kodo vnesite v ustrezno polje in nato pritisnite gumb "uporabi". Na naročilo lahko uporabite samo eno kodo za popust. Kode za popuste in darilni boni veljajo omejen čas in po določenem datumu niso več aktivni. Ob vračilu ali prevzemu blaga se veljavnost kode za popust ali darilnega bona ne podaljša.
Ali lahko kodo za popust ali darilni bon uporabim za novosti in že znižane izdelke?
Nekatere kode za popust lahko uporabite na našo celotno ponudbo. Vendar druge veljajo le za izbrane vrste blaga in jih zato ne morete uporabiti za novosti ali izdelke s popustom ali pa veljajo le za določene vsote. Na sliki, na kateri je koda napisana, lahko vedno najdete tudi pravila in datume veljavnost za to kodo. Darilni bon pa lahko uporabite na vseh izdelkih in to brez omejitev.
Da imam kodo za popust, sem spoznal/a šele po zaključku naročila. Kaj zdaj?
V tem primeru se obrnite na naš center za pomoč strankam na
01 777 86 87 ali na [email protected]. Če še nismo zapakirali in poslali vašega naročila, vam bodo naši operaterji povrnili popust. To pomeni, da prej se spomnite, da imate kodo, tem bolje. Na naročilo pa lahko uporabite samo eno kodo za popust.
ZBIRNO MESTO IN TRGOVINA
Ali imate zbirno mesto v Ljubljani ali drugem velikem mestu?
Trenutno nimamo stalne točke v Ljubljani ali katerem koli drugem večjem mestu.
Ali ima Astratex tudi fizično prodajalno?
Trenutno nimamo klasične, fizične prodajalne.
REKLAMACIJA
Kako dolga je garancijska doba naših izdelkov?
Za vso naše blago zagotavljamo 24-mesečno garancijo, ki se začne z dnem prejema pošiljke. Kot prodajalec smo odgovorni za vse napake, ki jih ima blago, ko ga kupec prevzame ali se pojavijo v garancijskem roku. Garancija ne krije napak, nastalih zaradi neprevidnega ali nepravilnega ravnanja ali mehanskih poškodb. Zato pri pranju in čiščenju perila upoštevajte navodila za pranje, ki so označena na etiketi.
Kako vložim pritožbo?
Blago nam lahko pošljete kot reklamacijo s prevoznikom po vaši izbiri. Prosimo, da reklamirani izdelek dobro zapakirate, da se med prevozom ne bo še bolj poškodoval. Pošiljki dodajte dobavnico/račun ter opis napake. Nato pošljite paket na Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor. Obveščali vas bomo o poteku vaše reklamacije. In če vam zamenjan izdelek pošljemo nazaj, bomo seveda poštnino plačali mi.
Kje lahko izvem, v kateri fazi je moja zahteva za reklamacijo?
Vašo pritožbo bomo obravnavali v 30 dneh od prejema pošiljke, o njenem napredku pa vas bomo obvestili po elektronski pošti. Če želite poizvedeti glede stanja vaše pritožbe ali ne veste, če je bila pošiljka dostavljena k nam, nas pokličite na telefonsko številko 01 777 86 87 ali nam pišite na [email protected].
Moje blago je poškodovano, vendar je že bilo oprano. Se lahko še vedno pritožim?
Ja lahko. Reklamacijo je možno vložiti za vse napake, ki jih odkrijete v 24-mesečnem garancijskem roku. Tudi v tem primeru nam lahko blago pošljete tako, kot je opisano zgoraj.
MENJAVA BLAGA
Ali je kupljeno blago mogoče menjati?
Seveda. Če vam kateri od izdelkov ne pristaja, kot bi si želite, in ga hočete zamenjati, imate po prejemu paketa na voljo 30 dni, da ga menjate. Blago, ki ga vračate, dobro zapakirajte in skupaj z dobavnico/računom pošljite na Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor. Za enostavno in hitro menjavo priporočamo uporabo spletne storitve Menjava in vračilo blaga.
Kakšne so prednosti spletne storitve Menjava in vračilo blaga?
To je priročen in hiter način za menjavo neželenega blaga. Prednost storitve je takojšnja rezervacija na novo izbranega izdelka in vrednost vrnjenega blaga takoj uporabiti za izbiro novih izdelkov.
Kako dolgo bo trajala menjava?
Zelo se trudimo, da izmenjava poteka čim hitreje. Vašo zahtevo za menjavo bomo obdelali v 10 delovnih dneh po prejemu vaše pošiljke v naše skladišče. O poteku menjave vas bomo obvestili po elektronski pošti.
Izdelek je bil v času naročila v akciji, a zdaj je njegova cena drugačna. Ali bom moral/a plačati razliko?
Pri zamenjavi istega izdelka za drugo velikost bo cena ostala ista. Pri menjavi za drug izdelek pa plačate aktualno ceno preko našega spletnega mesta.
Ali lahko uporabim kodo za popust pri uporabi storitve Menjava in vračilo blaga?
Kode za popust žal ni mogoče uporabiti pri menjavi in vračilu blaga. Če želite izkoristiti popust, lahko blago le vrnete in ustvarite novo naročilo, na katerem potem uporabite kodo.
Ali je mogoče večkrat uporabiti Menjavo in vračilo blaga?
Da, za eno naročilo lahko večkrat uporabite storitev Menjave in vračila blaga. Dostava novega blaga na vaš naslov je vedno brezplačna.
VRNJENO BLAGO
Ali je mogoče vrniti kupljeno blago?
Ja, seveda. Imate 30 dni časa, da blago vrnete brez posebnih razlogov. Tako kot pri menjavi izdelkov tudi tukaj priporočamo uporabo našo spletno storitev Menjava in vračilo blaga, ki je hitra in priročna. Nato označite blago, ki ga želite vrniti, in ga skupaj z dobavnico zapakirajte v paket in odpošljite.
Ali lahko vrnem samo en izdelek iz naročila?
Ja, to ni problem. Storitev Menjava in vračilo blaga ali postopek, opisan v prejšnjem odgovoru, lahko uporabite tako za celotno naročilo kot za posamezne izdelke. Samo označite, katere izdelke boste vrnili.
Želim vrniti blago, vendar ne najdem dobavnice/računa. Kaj storiti?
Če nimate dobavnice/računa, namesto tega v paket dodajte list papirja in nanj napišite številko naročila, katerega del je vrnjeni izdelek. Številko naročila najdete v email sporočilu, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Na podlagi te številke bomo identificirali vsebino vaše pošiljke. Tako bo vrnitev poteka na standarden način.
Kdaj bom dobil denar nazaj, če vrnem blago?
Denar bomo nakazali na vaš račun v 14 delovnih dneh od prejetja vrnjenega blaga v naše skladišče.


Niste našli odgovora, ki ste ga iskali?
Obrnite se na naš center za pomoč strankam na [email protected] ali na 01 777 86 87.

Z veseljem vam bomo pomagali vsak delavnik od 8.00 do 17.00.