01 777 86 87 (PON - PET 8.00 - 17.00) 01 777 86 87 (8.00 - 17.00)

Svetovalnica
0
Do brezplačne dostave manjka še 9999,- Kč
Meni

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Aktuálně v magazínu


Kategorije

Datum:26.10.2018

Tukaj najdete odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja naših strank. Zaradi večje preglednosti so vprašanja razdeljena v kategorije:

Informacije o nakupu

Kode za popust, darilni boni

Hranilnik

Menjava blaga

Vračilo blaga

Informacije o nakupu

Je vaše blago mogoče kje pomeriti?


Žal to zaenkrat ni mogoče. Blago enostavno naročite domov in ga v miru pomerite. Blago, za katerega se odločite, da ga boste vrnili, nam enostavno pošljite nazaj na naš prevzemni naslov, ki ga najdete TUKAJ. Narobe izbrano velikost lahko enostavno zamenjate preko »Spletne menjave« TUKAJ.

Kako izvem, kdaj točno bom prejel/a paket?


Takoj ko paket z vašim naročilom predamo prevozniku, vam na e-mail pošljemo obvestilo s sprejemno številko pošiljke. Na spletni strani izbranega prevoznika lahko preko spleta sledite, kje se vaša pošiljka nahaja in kdaj bo dostavljena.

Naročil/a sem blago, vendar nisem prejel/a informacije o tem, da ste sprejeli naročilo. Kaj naj storim?


Po zaključku naročila prejmete e-mail s potrdilom o prejemu vašega naročila. Če e-maila niste prejeli ali niste prepričani, da je bilo naročilo uspešno, prosimo, kontaktirajte naš center za pomoč strankam na telefonski številki 01 777 68 67, ali preko e-maila info@astratex.si

Pri naročilu sem izbral/a plačilo z bančnim nakazilom, vendar nisem prejel/a podatkov za plačilo. Kaj naj storim?


Podatke za plačilo najdete v e-mailu, ki potrjuje prejetje vašega naročila. Številka računa za plačilo je SK1175000000004002503961, kot variabilni simbol vnesite številko naročila. Če niste prepričani, katere podatke morate uporabiti pri plačilu, vas prosimo, da se obrnete na naš center za pomoč strankam na info@astratex.si ali na telefonsko številko 01 777 86 87.

Pri naročilu sem izbral/a način plačila s plačilno kartico, vendar plačilo ni bilo uspešno. Kaj naj storim?


K svojemu plačilu se lahko vrnete. Po zaključku naročila ste prejeli e-mail s potrdilom o prejemu vašega naročila. Ta vsebuje tudi povezavo, ki vas ponovno preusmeri na plačilni portal in vam omogoči izvesti plačilo.

Poslal/a sem blago v reklamacijo, vendar še vedno nimam podatkov o njeni obdelavi. Kje lahko izvem več informacij?


Reklamacija je obravnavana v 30 dneh od prevzema pošiljke, o poteku reklamacije pa je vsaka stranka obveščena preko e-maila. Če želite izvedeti, kakšno je stanje vaše reklamacije, ali niste prepričani, če smo prejeli vašo pošiljko, prosimo, pokličite na telefonsko številko 01 777 86 87 ali nam napišite e-mail na info@astratex.si.

Kode za popust, darilni boni

Kaj je to koda za popust?


Koda za popust je nekaj črk in številk, ki vam omogočajo pridobiti popust na nakup. Kode za popust so objavljene v okviru reklamnih akcij ali poslane preko e-maila. Po unovčitvi kode bo blago v košarici cenejše za določen znesek ali odstotek popusta.

Kaj je to darilni bon?


Darilni bon je kupon za popust, ki je lahko v tiskani ali elektronski obliki. Vrednost, ki je na njem navedena, je že bila plačana in se odšteje od vašega nakupa. Na darilnem bonu najdete kodo za popust, ki ga unovčite v košarici pri svojem nakupu. Darilni bon je primerno darilo, s katerim si lahko njegov lastnik izbere izdelke po svoji izbiri.

Kje lahko unovčim kodo za popust in darilni bon?


V nakupovalni košarici sta pod povzetkom naročila polji za unovčenje kode za popust in darilnega bona. Vanju vpišete kodi v obliki črk in številk in pritisnete gumb unovči. Višina popusta se izpiše pod postavkami v košarici. Pri enem naročilu lahko uporabite samo eno kodo za popust in en darilni bon.

Pozabil/a sem pri naročilu vnesti kodo za popust, jo je še mogoče unovčiti?


Prosimo, da se obrnete na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 01 777 86 87 ali preko e-maila na info@astratex.si. Če vaše naročilo še ni bilo zapakirano in odposlano, vam bodo naše operaterke unovčile popust. Pri enem naročilu lahko uporabite samo eno kodo za popust in en darilni bon.

Hranilnik

Kaj je to Hranilnik?


Hranilnik je program zvestobe, s katerim lahko pridobite 8 % popust na naslednji nakup. Hranilnik lahko uporabljajo samo registrirani uporabniki.

Kdaj se mi bo denar pripisal v Hranilnik in do kdaj ga lahko porabim?


Denar se vam bo v Hranilnik pripisal po 15 delovnih dneh od plačila naročila. Veljavnost zneska v Hranilniku je 6 mesecev.

Kakšen znesek se mi pripiše v Hranilnik?


V Hranilnik se vam pripiše znesek v vrednosti 8 % od kupljenega nevrnjenega blaga, t. j. blaga, ki ga zares obdržite. Ob vračilu blaga vam porabljeni znesek iz hranilnika ne bo vrnjen.

Kako lahko uporabim znesek iz Hranilnika?


Z denarjem, ki vam bo pripisan v Hranilnik, lahko plačujete nakupe (ali njihove dele) samo na www.astratex.si. Znesek iz Hranilnika lahko uporabite za plačilo blaga, za pokritje dostave denarja iz Hranilnika ne morete črpati. Vrednosti Hranilnika ni mogoče izplačati v denarju.

Kako lahko spremljam stanje Hranilnika?


Znesek v Hranilniku lahko spremljate v svojem uporabniškem računu, do katerega lahko dostopate po prijavi. Hranilnik lahko uporabljajo samo registrirane stranke.

Nakup sem plačal/a in prevzel/a, vendar nimam denarja v Hranilniku. Zakaj?


V naši trgovini velja 14 dnevni zakonski rok za vračilo blaga brez navedbe razloga. Tako čakamo, dokler ne vemo, katere izdelke boste zares obdržali. Po tej dobi, torej približno po 15 delovnih dneh od plačila vašega naročila, bo denar pripisan v Hranilnik.

Ni mi uspelo unovčiti Hranilnika. Ali je to mogoče izvesti naknadno?


Če vaše naročilo še ni zapakirano in odposlano, vam bodo naše operaterke unovčile denar iz Hranilnika. Prosimo, da se obrnete na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 01 777 86 87 ali preko e-maila info@astratex.si.

Menjava blaga

Je mogoče kupljeno blago zamenjati?


Seveda. Če se vam blago ne prilega kot ste si predstavljali in ga želite zamenjati, lahko to storite do 14 dni od prevzema blaga. Blago zapakirajte in ga skupaj z izpolnjenim listkom za reklamacijo pošljite na naš naslov Astratex - Zásilkovna – Adrial Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik.

Za menjavo blaga priporočamo uporabo spletne menjave.

Kaj je to spletna menjava in kako deluje?


Spletna menjava je enostaven način, kako zamenjati neustrezno blago – prednost spletne menjave je takojšnja rezervacija novo izbranega blaga, poleg tega pa poštnino za novo poslano blago krijemo mi. Spletno menjavo lahko naredite TUKAJ.

Po tem ko vnesete številko naročila in e-mail naslov, se vam prikaže pregled izdelkov iz naročila. Preko spleta označite, katero blago vračate in si izberite nove izdelke.

Vaš zahtevek za menjavo obdelamo najkasneje v 14 delovnih dneh od prejema paketa z vrnjenim blagom. O poteku menjave vas bomo obveščali preko e-mail sporočil.

Kupil/a sem blago v akciji, zdaj je njegova cena drugačna, bom moral/a doplačati razliko?


Pri menjavi blaga za drugo velikost se ohrani cena iz prvotnega naročila. Pri menjavi za drugo blago pa vam bo zaračunana aktualna cena, ki je na naši spletni strani.

Lahko pri spletni menjavi unovčim kodo za popust?


Pri spletni menjavi ni mogoče uporabiti kode za popust, niti Hranilnika.

Je mogoče spletno menjavo opraviti večkrat?


Spletno menjavo lahko opravite samo enkrat in sicer na prvotno naročilo. Pri večkratni menjavi vaš zahtevek obravnavamo na podlagi izpolnjenega listka za reklamacijo. Ta je del dobavnice, ki ste jo prejel/a skupaj z dostavljenim blagom.

Moram pri menjavi blaga plačati poštnino?


V primeru, da uporabite spletno menjavo, poštnino za pošiljanje blaga nazaj k nam plača stranka. Novo izbrani izdelki pa bodo stranki poslani brezplačno.

V primeru, da ne uporabite spletne menjave, poštnino plača stranka.

Pri običajni menjavi blaga poštnino plača stranka.

Vračilo blaga

Ali je mogoče kupljeno blago vrniti?


Seveda. V naši trgovini velja 14 dnevni zakonski rok za vračilo blaga brez navedbe razloga. Izpolnite reklamacijski listek, ki je del dobavnice in nam ga skupaj z vrnjenim blagom pošljite na naslov skladišča Regus - Ljubljana, City Centre - Republic Square (Astratex - Zásilkovna – Adrial Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik). Na reklamacijski listek napišite številko računa, na katerega želite, da vam pošljemo denar za vrnjeno blago. Če številke računa ne boste navedli, vas bomo kontaktirali preko e-maila, s prošnjo, da nam jo pošljete. Če nimate računa, vam lahko po predhodnem dogovoru denar vrnemo preko nakaznice.

Lahko vrnem samo del kupljenega blaga?


Da, lahko. Sledite enakemu postopku kot pri prejšnjem vprašanju.

Kdaj dobim vrnjen denar, v primeru da vrnem blago?


Denar vračamo do 14 delovnih dni od prejema vrnjenega blaga na naš naslov.


Newsletter

Želite biti na tekočem z novostmi?Prijavite se na newsletter in pridobite 5 €

Urejanje, odjava