Aktuálně v magazínu
Datum:26.10.2018
Vse o nakupovanju
Kaj nas najbolj pogosto vprašate?
Izberite kategorijo, ki vas zanima, in preberite odgovore na najpogostejša vprašanja.
STATUS NAROČILA IN DOSTAVE
Nisem prejel/a potrditve naročila. Kako naj vem, da je vse v redu?
Po zaključku vsakega nakupa vam samodejno pošljemo potrditveno email sporočilo. Če še vedno niste prejeli e-pošte ali niste prepričani, če je bilo naročilo uspešno, se obrnite na naš center za pomoč strankam na [email protected] ali na telefonsko številko 01 777 86 87.
Želim plačati z bančnim nakazilom, vendar nisem prejel/a podatkov o plačilu. Kako lahko nadaljujem?
Dokumente za plačilo z bančnim nakazilom najdete v elektronskem sporočilu, ki potrjuje prejem vašega naročila. Številka računa za plačilo je SK0981300000002114180002, številko vašega naročila pa vnesite kot variabilni simbol. Če niste prepričani, katere podatke vnesite med plačilom, se obrnite na naš center za pomoč strankam na [email protected] ali na 01 777 86 87.
Plačilo s kreditno kartico ni uspelo. Kaj zdaj?
Na plačilo se lahko vrnete pozneje. Po zaključku naročila smo vam poslali potrditveno email sporočilo. Vključuje tudi povezavo, ki vas pripelje nazaj do plačilnega okna, kar vam omogoča, da dokončate plačilo. Če ste pri nas ustvarili uporabniški račun, lahko po prijavi izvedete tudi plačilo preko seznama vaših naročil.
Kako naj vem, kdaj bo paket prispel?
Takoj ko predamo paket z vašim naročilom prevozniku, vam bomo poslali informativni email s številko za sledenje pošiljke. Na spletni strani izbranega prevoznika lahko spremljate, kje se nahaja vaša pošiljka in kdaj vam jo bo kurir dostavil.
Kaj naj storim, če je paket poškodovan?
Če pošiljka ob dostavi kaže znake poškodb že na zunaj, je ne sprejmite. Če je le mogoče, jo odprite v prisotnosti kurirja in preverite njeno vsebino. Če je kaj narobe, paket takoj zavrnite. Če pošiljko sprejmete in škodo odkrijete pozneje, prevoznik morda ne bo več sprejel vaše reklamacije.
KODE ZA POPUST IN DARILNI BONI
Kaj je koda za popust in čemu služi?
Zahvaljujoč kodi za popust, ki je sestavljena iz več črk in številk, lahko pri nakupu v naši spletni trgovini prihranite. Če želite uveljaviti popust, v ustrezno polje v nakupovalni košarici vnesite kodo. Ko uporabite kodo, se bo cena blaga v košarici znižala za določen odstotek ali za fiksni znesek.
Kje lahko dobim kodo za popust?
Kode za popuste objavljamo v okviru promocij na naši spletni strani in preko socialnih omrežjih ali pa jih pošljemo strankam v okviru rednega email marketinga. Zato se splača naročiti na naše spletne novice. Kodo za popust lahko dobite tudi v zahvalo za nakup v naših partnerskih spletnih trgovinah, na nakupovalnih prireditvah, ki jih organizirajo razne lifestyle revije ali preko vplivnih influencerjev, s katerimi sodelujemo.
Kaj je darilni bon in čemu služi?
Darilni bon deluje kot nekakšen kredit za nakupe v naši spletni trgovini. Lahko je v tiskani ali elektronski obliki. Znesek, naveden na njem, pa se odšteje od vrednosti vašega nakupa. Darilni bon vključuje edinstveno kodo, ki jo lahko uporabite v košarici ob nakupu. Vrednost bona je nerazporedljiva, zato je treba celoten znesek uporabiti pri enem nakupu. V praksi to pomeni, da če izberete izdelke po ceni, ki je nižja od vrednosti bona, bo preostala vsota zasežena. In to bi bila škoda, zato je vedno bolje, če izberete malo višji znesek kot je vrednost kupona.
V enem naročilu lahko uporabite največ 5 darilnih kuponov.
V enem naročilu lahko uporabite največ 5 darilnih kuponov.
Ali lahko s kodo za popust kupim darilni bon?
Kode za popust pri nakupu darilnega bona žal ni mogoče uporabiti.
Kje lahko unovčim kodo za popust in darilni bon?
Polje za uporabo kode ali darilnega bona boste našli pri 1. koraku v nakupovalni košarici. Kodo vnesite v ustrezno polje in nato pritisnite gumb "uporabi". Na naročilo lahko uporabite samo eno kodo za popust. Kode za popuste in darilni boni veljajo omejen čas in po določenem datumu niso več aktivni. Ob vračilu ali prevzemu blaga se veljavnost kode za popust ali darilnega bona ne podaljša.
Ali lahko kodo za popust ali darilni bon uporabim za novosti in že znižane izdelke?
Nekatere kode za popust lahko uporabite na našo celotno ponudbo. Vendar druge veljajo le za izbrane vrste blaga in jih zato ne morete uporabiti za novosti ali izdelke s popustom ali pa veljajo le za določene vsote. Na sliki, na kateri je koda napisana, lahko vedno najdete tudi pravila in datume veljavnost za to kodo. Darilni bon pa lahko uporabite na vseh izdelkih in to brez omejitev.
Ali je mogoče kupon za popust uporabiti za nazaj na naročilo, ki sem ga že poslal?
Kupona za popust ni možno uveljaviti dodatno ob naročilu. Če tega naročila ne želite, nas čim prej kontaktirajte, da lahko naročilo prekličemo, preden ga razprodamo. Priporočamo, da ustvarite novo naročilo, kjer lahko uporabite kupon za popust. oz kontaktirajte naš center za stranke.
ZBIRNO MESTO IN TRGOVINA
Ali imate zbirno mesto v Ljubljani ali drugem velikem mestu?
Trenutno nimamo stalne točke v Ljubljani ali katerem koli drugem večjem mestu.
Ali ima Astratex tudi fizično prodajalno?
Trenutno nimamo klasične, fizične prodajalne.
REKLAMACIJA
Kako dolga je garancijska doba naših izdelkov?
Za vso naše blago zagotavljamo 24-mesečno garancijo, ki se začne z dnem prejema pošiljke. Kot prodajalec smo odgovorni za vse napake, ki jih ima blago, ko ga kupec prevzame ali se pojavijo v garancijskem roku. Garancija ne krije napak, nastalih zaradi neprevidnega ali nepravilnega ravnanja ali mehanskih poškodb. Zato pri pranju in čiščenju perila upoštevajte navodila za pranje, ki so označena na etiketi.
Kako vložim pritožbo?
Blago nam lahko pošljete kot reklamacijo s prevoznikom po vaši izbiri. Prosimo, da reklamirani izdelek dobro zapakirate, da se med transportom ne pokvari. Pošiljki priložite dobavnico ali kartico z navodili za zamenjavo ali vračilo, ki ste jo prejeli v originalni pošiljki z blagom, račun ali kateri koli drug dokument, ki identificira vaše naročilo in opis napake. Nato pošljite paket na Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor. Obveščali vas bomo o poteku vaše reklamacije. In če vam zamenjan izdelek pošljemo nazaj, bomo seveda poštnino plačali mi.
Kje lahko izvem, v kateri fazi je moja zahteva za reklamacijo?
Vašo pritožbo bomo obravnavali v 30 dneh od prejema pošiljke, o njenem napredku pa vas bomo obvestili po elektronski pošti. Če želite poizvedeti glede stanja vaše pritožbe ali ne veste, če je bila pošiljka dostavljena k nam, nas pokličite na telefonsko številko 01 777 86 87 ali nam pišite na [email protected].
Moje blago je poškodovano, vendar je že bilo oprano. Se lahko še vedno pritožim?
Ja lahko. Reklamacijo je možno vložiti za vse napake, ki jih odkrijete v 24-mesečnem garancijskem roku. Tudi v tem primeru nam lahko blago pošljete tako, kot je opisano zgoraj.
DOBROIMETJE
Kaj je dobroimetje?
Dobroimetje je virtualno plačilno sredstvo, ki ga lahko uporabite za nakup blaga na Astratex.si, če ste vpisani. 1 enota dobroimetja = 1 €, 10 enot dobroimetja = 10 € itd.
Kako deluje pridobivanje dobroimetja – cashback?
Dobroimetje – cashback se samodejno pripiše 30 dneh od nakupa (kar je naš zajamčen rok za vračilo blaga). Lahko pa si ga sami pripišete že prej, in sicer po 14 dneh od nakupa. V rubriki profila Dobroimetje – del Dobroimetje na poti izberite naročilo, ki ga ne boste vrnili ali zamenjali, v podrobnostih naročila pa izberite gumb želim Dobroimetje – cashback. Še prej pa svoje izdelke temeljito preizkusite, z zgodnejšim prejemom Dobroimetja – cashback namreč izgubite možnost vračila ali zamenjave blaga.
Kdaj na morem uporabiti dobroimetja – cashbacka?
Dobroimetje – cashback lahko uporabite za vse izdelke. Ne morete pa z njim plačati na primer prevoza, dodatnih storitev in darilnih bonov. Finančno dobroimetje za vrnjeno blago lahko uporabite za karkoli.
Na kakšen način dobim dobroimetje?
Obstajata dve možnosti za pridobitev dobroimetja. Prva je ti. cashback. To pomeni, da dobroimetje prejmete za svoje nakupe (8 % od vrednosti blaga). Pomembno je, da ste ob plačilu vpisani v svoj uporabniški račun na Astratex.si.
Druga možnost je pretvorba vrednosti vrnjenega blaga v dobroimetje. Ob vračilu blaga preko exchange.astratex.si lahko izberete, ali želite vračilo zneska v dobroimetje ali nakazilo na račun. Znesek v dobroimetju prejmete vedno naslednji dan ob polnoči, bančno nakazilo traja praviloma 2-3 delovne dni.
Druga možnost je pretvorba vrednosti vrnjenega blaga v dobroimetje. Ob vračilu blaga preko exchange.astratex.si lahko izberete, ali želite vračilo zneska v dobroimetje ali nakazilo na račun. Znesek v dobroimetju prejmete vedno naslednji dan ob polnoči, bančno nakazilo traja praviloma 2-3 delovne dni.
Dobroimetja nisem unovčil, vseeno ga je od zadnje prijave manj. Zakaj?
Očitno je določenemu delu dobroimetja potekla veljavnost. Standardna veljavnost Dobroimetja – cashback je 180 dni, veljavnost finančnega dobroimetja za vrnjeno blago pa eno leto. V primeru dvoma pokličite v naš klicni center.
Ali lahko zahtevam izplačilo dobroimetja na račun v denarju?
Dobroimetja – cashback, ki ste ga pridobili z nakupom blaga, ni mogoče nakazati na vaš bančni račun, namenjeno je izključno za nakup blaga.
Finančno dobroimetje pridobljeno z vračilom blaga se lahko nakaže na račun. To možnost lahko najdete v rubriki profila Dobroimetje – Podrobni podatki.
Finančno dobroimetje pridobljeno z vračilom blaga se lahko nakaže na račun. To možnost lahko najdete v rubriki profila Dobroimetje – Podrobni podatki.
MENJAVA BLAGA
Ali je kupljeno blago mogoče menjati?
Seveda. Če vam kateri od izdelkov ni všeč po pričakovanjih in bi ga želeli zamenjati, imate po prejemu paketa 30 dni časa za zamenjavo. Za enostavno in hitro menjavo priporočamo uporabo storitve spletne menjave in vračila. Blago, ki ga vračate, dobro zapakirajte in pošljite nazaj skupaj z dobavnico ali kartico z navodili za zamenjavo ali vračilo, ki ste jo prejeli v pošiljki z blagom (ali z drugo identifikacijo naročila, npr. računom, kopijo naročilo itd.) pošljite na Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor. Za enostavno in hitro menjavo priporočamo uporabo spletne storitve Menjava in vračilo blaga.
Kakšne so prednosti spletne storitve Menjava in vračilo blaga?
To je priročen in hiter način za menjavo neželenega blaga. Prednost storitve je takojšnja rezervacija na novo izbranega izdelka in vrednost vrnjenega blaga takoj uporabiti za izbiro novih izdelkov.
Kako dolgo bo trajala menjava?
Zelo se trudimo, da izmenjava poteka čim hitreje. Vašo zahtevo za menjavo bomo obdelali v 10 delovnih dneh po prejemu vaše pošiljke v naše skladišče. O poteku menjave vas bomo obvestili po elektronski pošti.
Izdelek je bil v času naročila v akciji, a zdaj je njegova cena drugačna. Ali bom moral/a plačati razliko?
Pri zamenjavi istega izdelka za drugo velikost bo cena ostala ista. Pri menjavi za drug izdelek pa plačate aktualno ceno preko našega spletnega mesta.
Ali lahko uporabim kodo za popust pri uporabi storitve Menjava in vračilo blaga?
Kode za popust žal ni mogoče uporabiti pri menjavi in vračilu blaga. Če želite izkoristiti popust, lahko blago le vrnete in ustvarite novo naročilo, na katerem potem uporabite kodo.
Ali je mogoče večkrat uporabiti Menjavo in vračilo blaga?
Da, za eno naročilo lahko večkrat uporabite storitev Menjave in vračila blaga. Dostava novega blaga na vaš naslov je vedno brezplačna.
VRNJENO BLAGO
Ali je mogoče vrniti kupljeno blago?
Da, seveda, v naši trgovini imate 30-dnevni rok za vračilo blaga brez navedbe razloga. Tako kot pri menjavah vam priporočamo, da uporabite našo spletno storitev Menjava in vračila, ki je hitra in priročna. Poiščite določeno naročilo po elektronski pošti ali si ga oglejte po prijavi v svoj uporabniški račun. Nato označite blago, ki ga želite vrniti, in navedite način vračila. Blago, ki ga vračate dobro zapakirajte in skupaj z dobavnico ali kartico z navodili za zamenjavo ali vračilo, ki ste jo prejeli v pošiljki z blagom (ali drugo identifikacijo naročila, npr. račun, kopija naročila ipd.). Blago pošljete nazaj na naš naslov na lastne stroške.
Ali lahko vrnem samo en izdelek iz naročila?
Ja, to ni problem. Storitev Menjava in vračilo blaga ali postopek, opisan v prejšnjem odgovoru, lahko uporabite tako za celotno naročilo kot za posamezne izdelke. Samo označite, katere izdelke boste vrnili.
Želim vrniti blago, vendar ne najdem dobavnice. Kaj storiti?
Dobavnico postopoma nadomeščamo s posebno kartico z navodili za menjavo in vračilo, ki jo najdete v kuverti v originalni pošiljki. Hkrati vam po prejemu pošiljke na vaš e-mail pošljemo račun kot potrdilo o poslanem blagu. Le to odložite v paket z vrnjenim blagom in že bomo ugotovili, na katero naročilo se paket nanaša.
V paket vložite morebitno identifikacijo vašega naročila - skupaj z dobavnico ali kartico z navodili za zamenjavo ali vračilo, ki ste jo prejeli v pošiljki z blagom (ali drugo identifikacijo naročila, npr. račun, kopijo naročila). itd.). Številka naročila je vključena v e-poštno sporočilo, ki smo vam ga poslali po zaključku naročila. To številko uporabljamo za identifikacijo vsebine vaše pošiljke. Poleg tega je vračilo že izvedeno na standardni način.
V paket vložite morebitno identifikacijo vašega naročila - skupaj z dobavnico ali kartico z navodili za zamenjavo ali vračilo, ki ste jo prejeli v pošiljki z blagom (ali drugo identifikacijo naročila, npr. račun, kopijo naročila). itd.). Številka naročila je vključena v e-poštno sporočilo, ki smo vam ga poslali po zaključku naročila. To številko uporabljamo za identifikacijo vsebine vaše pošiljke. Poleg tega je vračilo že izvedeno na standardni način.
Če vrnem artikel, kdaj bom dobil svoj denar nazaj?
Denar vam bomo nakazali na vaš račun v 10 delovnih dneh od dostave vrnjenega blaga na naš naslov.
Denar vam lahko vrnemo tudi v obliki finančnih dobroimetje - glejte poglavje Dobroimetje.
Denar vam lahko vrnemo tudi v obliki finančnih dobroimetje - glejte poglavje Dobroimetje.
Niste našli odgovora, ki ste ga iskali?
Obrnite se na naš center za pomoč strankam na [email protected] ali na 01 777 86 87.
Z veseljem vam bomo pomagali vsak delavnik od 8.00 do 17.00.