Aktuálně v magazínu
Datum:26.10.2018
Kaj je z reklamacijami?
Tudi če za vas skrbno izberemo blago od preverjenih dobaviteljev, ima kakšno od njih lahko napako, ki ni nastala po vaši krivdi. V tem primeru morate blago reklamirati. Spodaj boste našli odgovore na vprašanja, ki nam jih stranke najpogosteje zastavljajo v zvezi z reklamacijami.
Kakšen je rok za vložitev reklamacije?
Kot prodajalec smo odgovorni za napake (tudi tiste skrite), ki se pojavijo na kupljenemu izdelku v roku 24 mesecev od datuma prejema. A to mora biti poškodba, ki jo je povzročila napaka, ki jo je imel izdelek že ob prevzemu.
V katerih primerih mi ne prevzamemo odgovornosti za napako?
- je poškodovan izdelek, ki je bil kupljen po nižji ceni zaradi napake in je bila zavoljo tega tudi dogovorjena nižja cena
- gre za obrabo stvari, ki jo povzroči običajna uporaba,
- gre za rabljeni izdelek ter dotična napaka usteza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imel izdelek že, ko ga je prevzel kupec,
- se poškoduje zaradi naravnih elementov.
Do česa sem upravičen/a, če zaznam precejšnjo napako na izdelku?
- zahtevati odpravo napake z dostavo novega izdelka brez napake ali z dostavo manjkajočega dodatka, razen če je ta zaradi narave napake nesorazmeren,
- zahtevati odpravo napake s popravitvijo izdelka,
- zahtevati razumen popust od kupnine,
- odstopiti od pogodbe (kar pomeni vrnitev plačila).
Do česa sem upravičen/a, če ima izdelek le manjše napake?
Če je kršitev pogodbe povzročila manjša napaka, imate pravico zahtevati popravilo napake ali razumen popust na kupnino. Tudi v primeru odpravljive napake imate pravico zahtevati dostavo novega izdelka ali odstop od pogodbe (vrnitev plačila), še posebno v primerih, ko se napaka pojavi tudi po popravilu ali pa če se pojavi večje število napak.
Kako vložim zahtevo za reklamacijo?
Reklamacijo lahko vložite z obrazcem za zahtevo reklamacije. V njem ne smejo manjkati vaši osebni podatki, opis napake ter podatki o tem, kako želite, da napako odpravimo. Obrazcu priložite še dobavnico/račun ali vsaj številko naročila.
Blago, ki ga želite reklamirati dobro zapakirajte, zato da preprečite nadaljne poškodbe med prevozom, in ga skupaj z obrazcem pošljite na naslov: Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor.
Koliko časa traja obdelava zahteve za reklamacijo?
Ob prejemu izdelka vas bomo po elektronski pošti takoj obvestili o tem, da smo prejeli vaše blago za reklamacijo. Vsako pritožbo obravnavamo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 30 dneh. O poteku vas bomo sproti obveščali.