01 777 86 87 (PON - PET 8.00 - 17.00) 01 777 86 87 (8.00 - 17.00)

Svetovalnica
0
Do brezplačne dostave manjka še 9999,- Kč
Meni

Reklamacija

Aktuálně v magazínu


Kategorije

Datum:26.10.2018

Garancija in reklamacija

Garancija začne veljati z dnem, ko potrošnik prevzame izdelek. Na blago velja garancija 24 mesecev, enako kot v fizični trgovini. Prodajalec je odgovoren za vse napake izdelka, ki jih ima blago ob prejemu kupca ali ki se pojavijo v času garancijske dobe. Ne nanaša se na napake, ki so posledica neprevidnega ali neprimernega ravnanja ali mehanske poškodbe. Pri pranju in čiščenju perila upoštevajte simbole pranja, ki jih je proizvajalec navedel na etiketi.

Reklamacijo je mogoče uveljavljati po pošti in osebno. Stroški prevoza izdelka k nam pokrije stranka, nazaj k stranki jih pokrijemo mi. Prosimo, da izdelek ustrezno zapakirate v embalažo, ki odgovarja naravi blaga, da ne bi pri prevozu prišlo do novega razvrednotenja izdelka. Vedno je treba dodati opis napake in izpolnjen reklamacijski listek (spodnji del dobavnice) ter vaš kontakt. Vsako reklamacijo obravnavamo brez nepotrebnega odlašanja in stranka je obveščena o njenem postopku.

Podrobnejše informacije o tem, kako ravnati pri vračilu / menjavi blagi, najdete tukaj.


Newsletter

Želite biti na tekočem z novostmi?Prijavite se na newsletter in pridobite 5 €

Urejanje, odjava