01 777 86 87
Meni

Reklamacija

Aktuálně v magazínu


Datum:26.10.2018

Kaj je z reklamacijami?

Tudi če za vas skrbno izberemo blago od preverjenih dobaviteljev, ima kakšno od njih lahko napako, ki ni nastala po vaši krivdi. V tem primeru morate blago reklamirati. Spodaj boste našli odgovore na vprašanja, ki nam jih stranke najpogosteje zastavljajo v zvezi z reklamacijami.

Kakšen je rok za vložitev reklamacije?

Kot prodajalec smo odgovorni za napake (tudi tiste skrite), ki se pojavijo na kupljenemu izdelku v roku 24 mesecev od datuma prejema. A to mora biti poškodba, ki jo je povzročila napaka, ki jo je imel izdelek že ob prevzemu.

V katerih primerih mi ne prevzamemo odgovornosti za napako?

Za napako nismo odgovorni, če:
  • je poškodovan izdelek, ki je bil kupljen po nižji ceni zaradi napake in je bila zavoljo tega tudi dogovorjena nižja cena
  • gre za obrabo stvari, ki jo povzroči običajna uporaba,
  • gre za rabljeni izdelek ter dotična napaka usteza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imel izdelek že, ko ga je prevzel kupec,
  • se poškoduje zaradi naravnih elementov.

Do česa sem upravičen/a, če zaznam precejšnjo napako na izdelku?

V primeru napake, ki bistveno krši nakupno pogodbo imate pravico:
  • zahtevati odpravo napake z dostavo novega izdelka brez napake ali z dostavo manjkajočega dodatka, razen če je ta zaradi narave napake nesorazmeren,
  • zahtevati odpravo napake s popravitvijo izdelka,
  • zahtevati razumen popust od kupnine,
  • odstopiti od pogodbe (kar pomeni vrnitev plačila).

Do česa sem upravičen/a, če ima izdelek le manjše napake?

Če je kršitev pogodbe povzročila manjša napaka, imate pravico zahtevati popravilo napake ali razumen popust na kupnino. Tudi v primeru odpravljive napake imate pravico zahtevati dostavo novega izdelka ali odstop od pogodbe (vrnitev plačila), še posebno v primerih, ko se napaka pojavi tudi po popravilu ali pa če se pojavi večje število napak.

Kako vložim zahtevo za reklamacijo?

Reklamacijo lahko vložite z obrazcem za zahtevo reklamacije. V njem ne smejo manjkati vaši osebni podatki, opis napake ter podatki o tem, kako želite, da napako odpravimo. Obrazcu priložite še dobavnico/račun ali vsaj številko naročila.

Blago, ki ga želite reklamirati dobro zapakirajte, zato da preprečite nadaljne poškodbe med prevozom, in ga skupaj z obrazcem pošljite na naslov Packeta Int. - DPD d.o.o. 90209061, Depot Maribor, Tržaška cesta 43, 2000 Maribor.

Koliko časa traja obdelava zahteve za reklamacijo?

Ob prejemu izdelka vas bomo po elektronski pošti takoj obvestili o tem, da smo prejeli vaše blago za reklamacijo. Vsako pritožbo obravnavamo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 30 dneh. O poteku vas bomo sproti obveščali.



Newsletter

Želite biti na tekočem z novostmi?Želite biti na tekočem z novostmi?

Urejanje, odjava