01 777 86 87
Meni

Reklamacija

Aktuálně v magazínu


Datum:26.10.2018

Reklamacija in vračilo

Enostavna menjava in vračilo

Vam kateri od izdelkov ne ustreza? Brez skrbi. Preprosto ga zamenjajte ali vrnite. Prek spleta in v hipu.
Menjava in vračilo
Dovolj časa za preizkušanje
Artikle lahko zamenjate ali vrnete v 30 dneh od prevzema.
Brezplačna dostava novega blaga
Izberite nove izdelke in dostavili vam jih bomo brezplačno.
Denar takoj za naslednji nakup
Denar takoj za naslednji nakup Cena na novo izbranega izdelka se samodejno odšteje od vrednosti tistega, ki ga vračate.
Takojšnja rezervacija
Novo izbrane izdelke vam bomo takoj rezervirali, zato da ne bodo razprodani.

Reklamacija

Reklamacijo lahko vložite z obrazcem za zahtevo reklamacije. V njem ne smejo manjkati vaši osebni podatki, opis napake ter podatki o tem, kako želite, da napako odpravimo. Obrazcu priložite še dobavnico/račun ali vsaj številko naročila.


Blago, ki ga želite reklamirati dobro zapakirajte, zato da preprečite nadaljne poškodbe med prevozom, in ga skupaj z obrazcem pošljite na naslov: Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor.


Najpogosteje zastavljena vprašanja

Koliko časa traja obdelava zahteve za reklamacijo?
Ob prejemu izdelka vas bomo po elektronski pošti takoj obvestili o tem, da smo prejeli vaše blago za reklamacijo. Vsako pritožbo obravnavamo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 30 dneh. O poteku vas bomo sproti obveščali.
Do česa sem upravičen/a, če ima izdelek le manjše napake?
Če je kršitev pogodbe povzročila manjša napaka, imate pravico zahtevati popravilo napake ali razumen popust na kupnino. Tudi v primeru odpravljive napake imate pravico zahtevati dostavo novega izdelka ali odstop od pogodbe (vrnitev plačila), še posebno v primerih, ko se napaka pojavi tudi po popravilu ali pa če se pojavi večje število napak.
Do česa sem upravičen/a, če zaznam precejšnjo napako na izdelku?
V primeru napake, ki bistveno krši nakupno pogodbo imate pravico:
  • zahtevati odpravo napake z dostavo novega izdelka brez napake ali z dostavo manjkajočega dodatka, razen če je ta zaradi narave napake nesorazmeren,
  • zahtevati odpravo napake s popravitvijo izdelka,
  • zahtevati razumen popust od kupnine,
  • odstopiti od pogodbe (kar pomeni vrnitev plačila).
V katerih primerih mi ne prevzamemo odgovornosti za napako?
Za napako nismo odgovorni, če:
  • je poškodovan izdelek, ki je bil kupljen po nižji ceni zaradi napake in je bila zavoljo tega tudi dogovorjena nižja cena,
  • gre za obrabo stvari, ki jo povzroči običajna uporaba,
  • gre za rabljeni izdelek ter dotična napaka usteza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imel izdelek že, ko ga je prevzel kupec,
  • se poškoduje zaradi naravnih elementov.
Kakšen je rok za vložitev reklamacije?
Kot prodajalec smo odgovorni za napake (tudi tiste skrite), ki se pojavijo na kupljenemu izdelku v roku 24 mesecev od datuma prejema. A to mora biti poškodba, ki jo je povzročila napaka, ki jo je imel izdelek že ob prevzemu.