Aktuálně v magazínu
Datum:26.10.2018
Vse o nakupovanju
Reklamacija in vračilo
Enostavna menjava in vračilo
Dovolj časa za preizkušanje
Brezplačna dostava novega blaga
Denar takoj za naslednji nakup
Takojšnja rezervacija
Reklamacija
Reklamacijo lahko vložite z obrazcem za zahtevo reklamacije. V njem ne smejo manjkati vaši osebni podatki, opis napake ter podatki o tem, kako želite, da napako odpravimo. Obrazcu priložite še dobavnico/račun ali vsaj številko naročila.
Blago, ki ga želite reklamirati dobro zapakirajte, zato da preprečite nadaljne poškodbe med prevozom, in ga skupaj z obrazcem pošljite na naslov: Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor.
Najpogosteje zastavljena vprašanja
- zahtevati odpravo napake z dostavo novega izdelka brez napake ali z dostavo manjkajočega dodatka, razen če je ta zaradi narave napake nesorazmeren,
- zahtevati odpravo napake s popravitvijo izdelka,
- zahtevati razumen popust od kupnine,
- odstopiti od pogodbe (kar pomeni vrnitev plačila).
- je poškodovan izdelek, ki je bil kupljen po nižji ceni zaradi napake in je bila zavoljo tega tudi dogovorjena nižja cena,
- gre za obrabo stvari, ki jo povzroči običajna uporaba,
- gre za rabljeni izdelek ter dotična napaka usteza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imel izdelek že, ko ga je prevzel kupec,
- se poškoduje zaradi naravnih elementov.