01 777 86 87
Meni

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Aktuálně v magazínu


Datum:26.10.2018


Tukaj najdete odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja naših strank. Zaradi večje preglednosti so vprašanja razdeljena v kategorije:

Informacije o nakupu

Kode za popust, darilni boni

Menjava blaga

Vračilo blaga

Informacije o nakupu

Je vaše blago mogoče kje pomeriti?


Žal to zaenkrat ni mogoče. Blago enostavno naročite domov in ga v miru pomerite. Blago, za katerega se odločite, da ga boste vrnili, nam enostavno pošljite nazaj na naš prevzemni naslov, ki ga najdete TUKAJ. Narobe izbrano velikost lahko enostavno zamenjate preko »Spletne menjave« TUKAJ.

Kako izvem, kdaj točno bom prejel/a paket?


Takoj ko paket z vašim naročilom predamo prevozniku, vam na e-mail pošljemo obvestilo s sprejemno številko pošiljke. Na spletni strani izbranega prevoznika lahko preko spleta sledite, kje se vaša pošiljka nahaja in kdaj bo dostavljena.

Naročil/a sem blago, vendar nisem prejel/a informacije o tem, da ste sprejeli naročilo. Kaj naj storim?


Po zaključku naročila prejmete e-mail s potrdilom o prejemu vašega naročila. Če e-maila niste prejeli ali niste prepričani, da je bilo naročilo uspešno, prosimo, kontaktirajte naš center za pomoč strankam na telefonski številki 01 777 68 67, ali preko e-maila [email protected]

Pri naročilu sem izbral/a plačilo z bančnim nakazilom, vendar nisem prejel/a podatkov za plačilo. Kaj naj storim?


Podatke za plačilo najdete v e-mailu, ki potrjuje prejetje vašega naročila. Številka računa za plačilo je SK0981300000002114180002, kot variabilni simbol vnesite številko naročila. Če niste prepričani, katere podatke morate uporabiti pri plačilu, vas prosimo, da se obrnete na naš center za pomoč strankam na [email protected] ali na telefonsko številko 01 777 86 87.

Pri naročilu sem izbral/a način plačila s plačilno kartico, vendar plačilo ni bilo uspešno. Kaj naj storim?


K svojemu plačilu se lahko vrnete. Po zaključku naročila ste prejeli e-mail s potrdilom o prejemu vašega naročila. Ta vsebuje tudi povezavo, ki vas ponovno preusmeri na plačilni portal in vam omogoči izvesti plačilo.

Poslal/a sem blago v reklamacijo, vendar še vedno nimam podatkov o njeni obdelavi. Kje lahko izvem več informacij?


Reklamacija je obravnavana v 30 dneh od prevzema pošiljke, o poteku reklamacije pa je vsaka stranka obveščena preko e-maila. Če želite izvedeti, kakšno je stanje vaše reklamacije, ali niste prepričani, če smo prejeli vašo pošiljko, prosimo, pokličite na telefonsko številko 01 777 86 87 ali nam napišite e-mail na [email protected].

Kode za popust, darilni boni

Kaj je to koda za popust?


Koda za popust je nekaj črk in številk, ki vam omogočajo pridobiti popust na nakup. Kode za popust so objavljene v okviru reklamnih akcij ali poslane preko e-maila. Po unovčitvi kode bo blago v košarici cenejše za določen znesek ali odstotek popusta.

Kaj je to darilni bon?


Darilni bon je kupon za popust, ki je lahko v tiskani ali elektronski obliki. Vrednost, ki je na njem navedena, je že bila plačana in se odšteje od vašega nakupa. Na darilnem bonu najdete kodo za popust, ki ga unovčite v košarici pri svojem nakupu. Darilni bon je primerno darilo, s katerim si lahko njegov lastnik izbere izdelke po svoji izbiri.

Kje lahko unovčim kodo za popust in darilni bon?


V nakupovalni košarici sta pod povzetkom naročila polji za unovčenje kode za popust in darilnega bona. Vanju vpišete kodi v obliki črk in številk in pritisnete gumb unovči. Višina popusta se izpiše pod postavkami v košarici. Pri enem naročilu lahko uporabite samo eno kodo za popust in največ 5 darilnih kuponov.

Pozabil/a sem pri naročilu vnesti kodo za popust, jo je še mogoče unovčiti?


Prosimo, da se obrnete na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 01 777 86 87 ali preko e-maila na [email protected]. Če vaše naročilo še ni bilo zapakirano in odposlano, vam bodo naše operaterke unovčile popust. Pri enem naročilu lahko uporabite samo eno kodo za popust in največ 5 darilnih kuponov.

Menjava blaga

Je mogoče kupljeno blago zamenjati?


Seveda. Če se vam blago ne prilega kot ste si predstavljali in ga želite zamenjati, lahko to storite do 30 dni od prevzema blaga. Blago zapakirajte in ga skupaj z izpolnjenim listkom za reklamacijo pošljite na naš naslov: Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor

 

Za menjavo blaga priporočamo uporabo spletne menjave.

Kaj je to spletna menjava in kako deluje?


Spletna menjava je enostaven način, kako zamenjati neustrezno blago – prednost spletne menjave je takojšnja rezervacija novo izbranega blaga, poleg tega pa poštnino za novo poslano blago krijemo mi. Spletno menjavo lahko naredite TUKAJ.

Po tem ko vnesete številko naročila in e-mail naslov, se vam prikaže pregled izdelkov iz naročila. Preko spleta označite, katero blago vračate in si izberite nove izdelke.

Vaš zahtevek za menjavo obdelamo najkasneje v 14 delovnih dneh od prejema paketa z vrnjenim blagom. O poteku menjave vas bomo obveščali preko e-mail sporočil.

Kupil/a sem blago v akciji, zdaj je njegova cena drugačna, bom moral/a doplačati razliko?


Pri menjavi blaga za drugo velikost se ohrani cena iz prvotnega naročila. Pri menjavi za drugo blago pa vam bo zaračunana aktualna cena, ki je na naši spletni strani.

Lahko pri spletni menjavi unovčim kodo za popust?


Pri spletni menjavi ni mogoče uporabiti kode za popust, niti Hranilnika.

Je mogoče spletno menjavo opraviti večkrat?


Spletno menjavo lahko opravite samo enkrat in sicer na prvotno naročilo. Pri večkratni menjavi vaš zahtevek obravnavamo na podlagi izpolnjenega listka za reklamacijo. Ta je del dobavnice, ki ste jo prejel/a skupaj z dostavljenim blagom.

Moram pri menjavi blaga plačati poštnino?


V primeru, da uporabite spletno menjavo, poštnino za pošiljanje blaga nazaj k nam plača stranka. Novo izbrani izdelki pa bodo stranki poslani brezplačno.

V primeru, da ne uporabite spletne menjave, poštnino plača stranka.

Pri običajni menjavi blaga poštnino plača stranka.

Vračilo blaga

Ali je mogoče vrniti kupljeno blago?


Seveda. V naši trgovini imate zakonit 30-dnevni rok za vračilo blaga brez obrazložitve. Izpolnite povratnico (reklamacijski listek), ki jo najdete na dobavnici, in nam jo skupaj s prejetim blagom pošljite na naslov skladišča: Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor. Če ste blago plačali s kreditno kartico, vam bomo denar vrnili na enak način. V primeru, da se transakcija iz kakršnihkoli razlogov zavrne, bo prodajalec kupca prosil za številko računa, na katerega bo plačilo možno vrniti. Pri drugih vrstah plačil morate za vračilo prav tako navesti številko osebnega bančnega računa. Denarja ni mogoče vrniti na številke računov namenjenih za plačevanje (odplačila posojil, kreditov, prihrankov itd.). Zato lahko vnesite samo številko osebnega bančnega računa.

Lahko vrnem samo del kupljenega blaga?


Da, lahko. Sledite enakemu postopku kot pri prejšnjem vprašanju.

Kdaj dobim vrnjen denar, v primeru da vrnem blago?


Denar vračamo do 14 delovnih dni od prejema vrnjenega blaga na naš naslov.